söndag 11 november 2012

Ich liebe dichღ

Annyeong~
DAFUQ GERMAN-RUBRIK!? Svar; ja. Jag pluggar nämligen tyska (som alltid) och ville förmedla ''jag älskar dig'' :D Av många anledningar, dels är det farsdag idag och jag gav nyss min pappa två presenter och ett kort med ''ich liebe dich'' på :P (LOL pappa och jag läser tyska tillsammans hehe) MEN också för att jag spenderade lördag-söndag med BOOOYFRIEEEND<3 YAY~ Lägger upp bilder från helgen (va med hanna också) imorgon (då jag antagligen degar med THE iPad i skolan) :') Nae nu tänker jag göra något förutom att plugga tyska... kanske rita/skriva~ :D 
Status:
//Seulrin

0 kommentarer:

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.