lördag 24 november 2012

WO AI NI~ !

 Annyeong! 
*dåligt samvete för att inte ha skrivit något på hundra år...* Ska jag vara ärlig så tar skolan upp HELA MIN TID och i veckorna hinner jag inget annat än att plugga! Kolapstade nästan här om dagen av utmattning för att bara suttit och pluggat!! (med huvudvärk dessutom!) Igår var jag dock ledig och spenderade hela dagen med att vara i stockholm~Först själv, men senare med Hanna, Victor och Sarah~ :DD Hanna dissade oss dock... Det var länge sedan jag hade en så rolig kväll! ;D Victor e fan awesome på att umgås med tjejer LOL.. sov över med honom sedan, och nu har han åkt hem för att äta middag och sedan återvända hit hehe<3 

Just nu PRESSAR jag verkligen en låt, nämligen Boyfriends Janus~!! 
ÄLSKAR DEN!! Blir inspirerad till att både rita och skriva när jag hör den (har dock inte tid med något av dom...) Dessutom blir jag lite i julkänsla av låten (för att de har med snö ohohooo). Ska ta tag i och göra en önskelista som mamma tjatat om så länge nu BD I'M STILL A KIDDOO~ 
Status:Köpte massa godis i Stockholm igår:D (det var julmarknad på plattan)
//Seulrin

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill också gå på julmarknad uhuuuu ;___; har satt upp mina julgardiner nu btw :D
men omg det var ju den låten jag först trodde hette anus!! xDD så lol
// Jinra

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Julgardiner = går jag komma hem till dig snart!? :D :D :D :D :D :D :D Har satt upp julbelysning nu... hehe jag trodde den hette jesus xD

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.