onsdag 7 november 2012

SHINE

Annyeonggg
Det var ett tag sedan jag sist bloggade men kan inte hjälpa det, när man får tid över till att sitta och dega pressar man hellre kpop och tumblr istället för att blogga...
Men men! Tänkte bara göra ett snabbt inlägg om hur happy jag är över att INFINITEs Sunggyu får ett solo~
När jag först läste om det föreställde jag mig mer en ballad med höga toner och piano osv, lite som Only Tears, men sen fick jag något annat och blev helt chockad! :O

 

Har bara en sak att säga om den här låten... SÅ UNDERBAR!!!!!! 
Den var lite, eh, 90 tal? Men blev fast redan första lyssningen vilket jag ofta blir med INFINITE låtar, men det jag nästan älskar mest är hur annorlunda Sunggyu låter när han sjunger i den här än i bland annat Be Mine och The Chaser. Han sjunger lite, typ, mörkare i den här, och sedan mycket ljusare (eller 'högre') i refrängen men SO WONDERFUL♥
Är inte så säker på i fall det här var själva "the titletrack", alltså om den kommer få en musikvideo, men hoppas att den får det, och att det i så fall blir en lika underbar video som låt! (man vet ju aldrig eftersom att en av INFINITEs kännetecken är deras synkroniserade danser, vilket blir lite svårt att få till om man bara är en lol) 
Ville ha en INFINITE comeback men kan helt klart nöja mig med ett Sunggyu-solo, fast sen vore det inte heller helt fel med ett Woohyun solo ;D 
Status: (*sjunger med i låten*)
// Jinra

2 kommentarer:

Seulrin sa...

Hm... gillar inte ''musiken'' i bakgrunden... som alltid när det gäller infinite = O = tyvärr...

Anonym sa...

I KNEW IT. Att du inte skulle gilla låten alltså xD
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.