onsdag 12 december 2012

Have you been waiting long enough?

Heeey!
Nu ska jag gå rakt på sak - Jag har en STOR NYHET (i alla fall för Jinra och Cleo) och den heter inge mindre än ''VIPbabyUnnie'' :DD VIP -för big bang, baby - för B.A.P + unnie (just like it). Så vad kan det här betyda? Jo; JAG HAR ÄNTLIGEN SKAFFAT TUMBLR!!!!! :P

Vilket event huh? Så jag tror nu att jag kommer spendera mer tid där än här på bloggen (tror jag tänker skriva lite bloggaktiga saker där också nämligen... Äh få se). Så nu ska det bli kul att se hur Jinra reagerar~ Sa det till Cleo idag då vi åt julbord tillsammans :P Måste säga att gymnasiet verkligen gör en social! La in ännu ett nytt nummer i telefonen idag xD (monkeys syster) NU SKA JAG ÅTERVÄNDA TILL TUMBLR~ (Imorgon blir det in till stockholm efter skolan och sista minuten julhandla med boyfriend~) 
//Seulrin


1 kommentarer:

Anonym sa...

OMGOMGOMGOMGOGJFHDKIG *dör*
OMG nu har vi en ny sak att pressa tillsammans - tumblr :D fhskdjfhj MÅSTE SKRIVA TILL DIG PÅ TUMBLR NUUUU
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.