torsdag 20 december 2012

I FEEL FANTASTIC~

Annyeooong!
Kände att jag behövde blogga lite för att vi måste försöka hålla den här sidan alive...
Just nu har jag värsta dillen på den här låten, jag hade redan lyssnat på den nån gång tidigare men inte gillat den och igår när det gick kpop på P3 spelades den och I FELL IN LOVE. Eller något, insåg hur bra den var när jag fick lyssna igen :O
Äntligen jullov, vilket gör att I FEEL FANTASTIC som de sjunger i låten (eller de sjunger något med fantastic, men det låter som I feel fantastic lol)♥♥

SOOO NICEEE MED JULLOV. Imorrn ska jag bara vara hemma eftersom att världen går under (haha skämtar förstås).

Det har inte gjorts så många kpop jullåtar i år, så då får man helt enkelt lyssna på gamla covers :3
Här är fyra av mina favorit covers;


Trots den delvis horribla engelskan älskar jag den här covern, All I want for Christmas är en låt som alltid försätter mig i julmode :')


Inte på engelska och kanske inte den bästa men kan inte låta bli att gilla den här, jag menar Taemins gråt i början och sen Onews "tomteröst" hahaaaa xD och trots att det är på skämt sjunger dino väldigt bra ;3;


So Christmassy~

~
Klart att jag var tvungen att ha med den här! Min absoluta favorit, inte bara har de gjort låten så bra utan de sjunger också so good! Har hört många versioner av den här låten, men tycker ändå att Jonghyun och Onew sjunger bäst här. 
Har redan sett 1 ½ julfim idag, ska kanske se en ikväll också ♥♥
Vad är inte julen utan jullåtar och julfilm? :''D
Status:(Christmas feels vad mer behöver jag säga?)
// Jinra

1 kommentarer:

Anonym sa...

Perfekt!!! Jag är jättedålig på att lyssna på julmusik, men nu när jag får det uppradat såhär så kan jag inte motstå♥♥♥ OMG snsd passar verkligen för jullåtar!! (och shinee såklart)
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.