tisdag 11 december 2012

Why Seungri why

Annyeong?
Insåg idag att jag inte bloggat på mer en en hel månad! En hel månad!
Saken är den att jag inte ens varit upptagen, har bara varit för lat och haft brist på lust för att blogga... xD det enda jag bloggar är ju kpop och när det kommer till att pressa kpop är tumblr snabbare än blogger... Ah, whatever~

Som jag sa tidigare idan till Seulrin (I think?) skäms jag alltid då jag kollar på Seungris twitter ("secondhand embarrassment" eller vad det nu kallas då man skäms över någon annan lol) men nu har jag fått reda på att jag inte är den enda som skäms...

Så Seungri började med att lägga upp:

Inte bara bilder med G-dragon utan med de andra medlemmarna också lol 
men då svarade G-dragon;
Och då skrev Seungri;


Och G-dragons svar var...
Så Seungri satt och skrev till honom när de satt brevid varandra xD tror jag dör...
Måste säga att även fast jag skäms så är det oväntat underhållande att läsa Seungris tweets som är så Engrish de kan bli haha
Status:(imorrn är det julbord och på torsdag julfika och gröt!!!! *Christmas mode*)
// Jinra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Engrish *tänker på eykaward* Hahaha så kul xDD Han e för rolig han! Till skillnad från minho (mobbar honom som vanligt) Detta är bara ett av Seungris många MÄÄÄÄÄÄÄH moments! ((one ride you e ju en klassiker)
//Seulrin

Anonym sa...

wanna* INTE ONE MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH för mig där!

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.