fredag 28 december 2012

Color splash!

Hello!
Just nu är man sjukt upptagen, som vanligt men jag skiter i att beklaga mig över att jag inte uppdaterar bloggen. Tänker inte skriva något om jul nu (gör det i ett annat inlägg NÅN GÅNG) Just nu vill jag bara uppmärksamma Girls Generation!! :DD Förra året blev jag helt tagen av ''The boys'' som jag verkligen lyssnade på hela jul-och-nyårs-tiden ; ) I år, kommer snsd släppa en ny låt den första januari, och jag ser VERKLIGEN fram emot det! Särskilt efter att ha sett detta; 

SO MUUUUCH COLOR!! :DD Tycker det känns lite f(x) och Hyuna Ice cream style hehe~ Älskar alla upbeat låtar, och kommer nog älska den här riktigt mycket! ;D Den kommer verkligen starta året bra, dessutom I GOT A BOY -as well hehehe<3 Saknar Jinra, vi måste sova över!!! *O* 
//Seulrin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är i värsta soshi mode nu!! (som man ser på min tumblr lol xD)
men när ska vi vara? ;u;
'dessutom I got a boy'? menar du inte... 'dessutom I GOT AIDS'
NEJ LOL SKOJA omg *garv* ohoho... xD
// Jinra

Anonym sa...

Har inte varit inne på tumblr på afhsiohwepfhqfvpgowfp-år... glömt bort det helt ;OO Vi ska vara när du kan vara ; ) LOL fick ju aids av dig, så nu har Victor det också xDDDD LOL THANKS TOO YOU<3 *garv*
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.