fredag 14 december 2012

HELLO HELLO (venus)

Annyeong, eller ska jag säga Hello som de sjunger i låten jag lyssnar på nu? :D
ÄNTLIGEN HEEEEELLLLLGGGGGGGGG!!! Så jäkla skönt rent ut sagt, behöver verkligen sömn!
Syrran och jag hade egentligen planer på att åka till Stockholm för lite julshopping + kanske bio men pga av det kanske kommer bli snökaos + vi inte kan se filmen syrran ville se så tänker vi stanna hemma istället. Lite boring men då har jag istället tid för att sova + baka peppakakor + julfixa :3
ME IS SO HAPPY btw att Seulrin skaffat tumblr, men nu har jag ett meddelande här till henne: öppna din ask box! Så att man kan skicka 'asks' alltså, eller meddelanden... Kan bara svara om du skickar till mig nu och inte tvärt om, it's no fun ಠ_ಠ  jag som ville spama dig... hehe♥

Just ny pressar jag Hello Venus (en ny grupp för i år) låt What are you doing today? och I'm luvin it~
Brukar inte gilla tjejiga + non-badass låtar om det inte är typ Girls' Generation eller A PINK men den här tyckte jag faktiskt var söt och fin (ordvalet lol xD var tvungen att ta tjejiga ord). Kanske inte en boom shakalaka-hit men ändå värd att ha igång i bakgrunden när man gör nått annat, haha~
Min favorit del i låten tror jag är när de sjunger "Hello hello". So catchy~

Status:(happy att Seulrin skaffat tumblr)
// Jinra

1 kommentarer:

Anonym sa...

Har fixat ''ask'' saken nu~ Tror jag... :O LOL nube... NUDE nej skoja bara xDD Hm, nu fick jag lust att lyssna på hurricane venus~~ (Boa you know) >:D
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.