lördag 22 december 2012

LOTS OF LOVE AND PRESENTS~


Annyeong! 
Huh = W = Vilken julstämning det är! Lots of snow, julgranen uppsatt och julgodiset bakat~ Har idag och igår (förutom att sova över med victor) bara ägnat mig åt julfixande haha! Igår spenderade jag hur länge som helst på att slå in julklappar och födelsedagspresenter! Hela den här månaden har varit full av presentinslagning :O Haha, tack vare att båda mina föräldrar och my beloved december kids fyller år hehe~ Här är två bilder från tidigare den här månaden; 

My candy gift, for Jesper<3 (Han älsar suu, så han fick ett barnsligt kort hehe)
Födelsedagspresent till Hanna, med lamor på (kanske alpackor, vet faktiskt inte vad jag ritade hahaha) Kan inte avslöja vad det är, eftersom hon förhoppningsvis inte öppnar det förrän på sin födelsedag, sista dagen i december :D 

Här är resultatet efter gårdagens inslagning;
It took me like FOREVER!! Ändå är detta enbart till mina föräldrar och Victor! (dock är det både pappas och victors jul OCH födelsedags presenter hehe, de fyller år på samma dag <3) Trotts att jag antagligen kommer få andra presenter så ser jag sjukt mycket fram emot Victors!! :DD Fast kommer kanske få dåligt samvete om han köpt något dyrt xD Dock har jag spenderat ganska mycket på hans presenter också... hehe<33 Nej nu hinner jag inte skriva mer, Victor ringer på dörren (bokstavligen) ;D
Just det! Fick Victor att göra såhär; 
SOOO CUUUTE!!! <3
//Seulrin

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ursäkta mig men hur kan du slå in presenter så fint?? *pissed off*
här sliter man med extra hjälp (=syrran) och ändå blir resultatet fördärvligt rent ut sagt xD hur slår man ens in paket som inte är fyrkantiga??
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.