söndag 14 oktober 2012

~ gif weekend ~

Hey~
Jinra har för ett tag sedan lämnar mitt hus och begett sig hem.. So now I feel kind of lonely... BUT detta var min absoluta favorit helg EVER!!! Orkar inte skriva noggrant varför utan motiverar med bilder istället ; ) 
Fredag;
Träffa THE BOYS + Hanna (special edition utan Jesper, med Sarah istället)
Hanna åkte hem tidigare än oss andra, så speciellt för henne, detta va ungefär vad som hände efter du åkt; 
 STWINS BROMANCE- Det vill säga jag (Seulrin) och Samuel insåg att vi måste vara syskon (vi är så lika fortfarande LOL... till utseendet alltså) Vi planerar en stark business-pakt i framtiden >:D 
Vi lekte i lekparken, och Eric oppa tabbade sig OCH VRED SIG IN PAIN(in the n*ts) LOL
Sarah blev lite ''klängig'' på mig... (för att inte säga närgången) Victors reaktion till detta; 
*super pissed* ''You gonna steal my girlfriend!?''
Fredag-Lördag; 
Sov över med Victor~ Kan faktiskt säga att om jag skulle beskriva oss som ett pairing skulle det helt klart vara Banglo/Bangzelo, and NO I'M MORE LIKE YONGGUK THEN... 
Lördag-Söndag; 
Sov över med Jinra~!! WOAAAH IT WAS SO NICE!! :D
Nu; 
Fast kan hälsa att I LOVE YOU GUYS SO MUCH!! 
Status:My life is the best right now:D
//Seulrin

2 kommentarer:

Anonym sa...

LOL märkte inte att du bloggat förrän nu! xD fastän jag degade hela dagen igår... men vi bloggar ju så sällan så kollar sällan xDD
men yaaay fangirling~
// Jinra

Anonym sa...

Hahaha jag kollar ofta... utan vidare resultat xD
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.