lördag 20 oktober 2012

Killing Camp in real life

Annyeong!!
Idag har jag städat EN MASSA, och då menar jag grovstädat... eller kanske inte grovstädat men i alla fall varit noggrann xD
Eftersom att vi ska få en bekant (lol) hit på höstlovet storstädade vi alla idag, vilket var NO FUN.
Jag har en tendens att slarva när jag städar (inte för att jag städar ofta lol klädhögar och damm överallt...) så det blev värsta killing camp här idag när jag sprang runt, men är ändå glad för jag fick upp min hylla och spegel :D
yaaaay~
Men på tal om killing camp så har jag följt B.A.Ps Killing Camp, fastän bara två avsnitt är ute än så länge... xD
Har i alla fall äntligen valt favoriter i gruppen (oj oj vilket event) nämligen Yongguk (so funny och swag) Jongup (so cute and... retarded) och DAEHYUN!!! Lite skumt eftersom att jag ogillade honom i början, men det var bara för att han var så tyst hela tiden! I hela Ta-dah! It's B.A.P sa han bara "No Comment" medans i Killing Camp är han aldrig tyst och det är till och med han som är på hugget, som här till exempel:


So funny :D hela Killing Camp är so funny, speciellt Daehyun och sedan Jongup som alltid ser så efterbliven ut... xD
Hittade en gullig fanart på tumblr som beskrev situationen i klippet ovanför:
B.A.P-mode; ON!!
Status:(klar med städningen woot woot)
// Jinra

3 kommentarer:

fanny:) sa...

ehehe kanske lite efter, men vad betyder Annyeong? Eller betyder det ens något.. Ser alla dessa kpop människor skriva det och ja ba "pleeease tell meeee" hahah.... ^.^

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

OH-MY DAEHYUN!?!?!??!?! tsk tsk... Mina favoriter är 1. YONGGUK<3 2. HIMCHAN<33 3. ZELO >:D Har alltid gillat dom tre mest :P

Anonym sa...

Daehyun all the way WOOT WOOT~ himchan och zelo = de mest girly looking
o___o *judging you*
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.