söndag 28 oktober 2012

NEVER hajima~ ~

Hey! 
Omg! Jag har inte bloggat på sjukt länge - och inte nog med det JAG HAR INTE VARIT INNE PÅ DATORN PÅ LÄNGE :O Har varit sjuk nu i veckan och då jag inte är sjuk är jag fullt upptagen med skolan... IT'S PRETTY HARD NOWDAYS. NU ÄR DET I ALLA FALL LOOOOOOOOOOOOOOV(e)!!! Så jäkla skönt! Vilket event! *w* Igår spenderade jag dagen med Victor (degade) och idag kommer han också över... Precis som imorgon då vi ska sova över (LOL han börjar bli stamis här) ^^; Resten av lovet har jag egentligen bara två saker jag vill göra - sova över med Jinra och åka till Stockholm med typ Hanna :P Lyssnar nu på; 

OMG OMG BLONDA B.A.P IS THE BEST!!!!!! HIMCHAAAAAAAAAAN!!!!!!!!! YONGGUUUUUUK!!!! *FANGIRLING* (gillar dock mera badass låtar men..)
RANDOM: Läste precis igenom några inlägg från då jag slutade grundskolan, jag hade skrivit saker som ''kommer inte träffa the boys alls ;A;'' - så fel jag hade!! Träffar dem fan mer än någonsin hehe~ Särskilt Victor.. HE-HE.. ^3^ Trodde seriöst inte jag skulle kunna träffa honom... DÄRFÖR sket jag i att ''försöka'' något lovely style - förrän nu :D Nu fattas bara snö så är allt perfekt (enligt Victor och mig) >:p Oh secret garden gif... funderar på att se om den... EFTERSOM DEN ÄR SÅÅÅÅ BRA! 

Nu ska jag börja grovskissa på en önskelista (moms request) till tomten :') Kommer önska mig en ny telefon... Kanske en Samsung s3 vem vet :3 Några förslag på kpop album jag kan önska mig??  Förresten vilket B.A.P album ska jag önska mig??? 
Status:(ska borsta tänderna nu~) OH LOOK WHAT I FOUND
//Seulrin

2 kommentarer:

Anonym sa...

NÄMEN GUD DEN SISTA GIF-EN SOM DU LÄNKAT TILL LOLOLOL xDD gjorde min dag... hans face alltså så funny haha
gillar hur du måste skriva VILKET b.a.p album, de har ju släppt så många xD till skillnad från typ exo som bara gjort ett -__-
// Jinra

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Tror jag kommer önska mig deras senaste... ELLER ALLA OHOHOHO~

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.