fredag 5 oktober 2012

Längtar tills...

Annyeoooong~
Just nu (... känns som att jag alltid börjar mina inlägg med just nu, haha xD) sitter jag faktiskt och skriver, inte på något skolrelaterat tyvärr, vilket jag kanske borde, utan bara för skojs skull...
Ibland slås man plötsligt av en lust att skriva, eller så får man en random idé eller blir inspirerad av något... vilket jag blev för en stund sedan då jag lyssnade på EXOs teaser låtar (typ som Black Pearl och Eldorado)~
Idag kom Block Bs första teaser ut men tänker faktiskt inte skriva ut alla mina känslor just nu utan vänta tills alla teasers är ute xDD
Hur som helst längtar jag till deras musik video släpps, och tänkte skriva lite fler saker som jag längtar till just nu! :D

Skol-relaterat
♥ hööööööössssstttttt loooooooovvvvvvvv
♥ HÖSTLOV
♥ höstlov!!!!!!
höstlov 
♥ höstlov för faan

Kpop-relaterat
♥ Block B comebackkkkkkk
SHINee comeback?
INFINITE comeback?
Girls' Generation comeback?
Taeyang solo?
2NE1 ny låt?

Mitt-liv-relaterat
♥ Få upp min spegel + hylla + anslagstavla på väggen 
♥ Få upp mina tavlor/affischer/bilder/kort på väggen (den är någon här hemma som trilskas när det kommer till att använda häftmassa på tapeten LOL) 
♥ Se en massa filmer/få läsa de böcker jag vill men som aldrig finns att låna (fffuuu!!!)
♥ Hurra ;___; (hunden som vi passar några/någon dag i veckan... men hon var inte här den här veckan!)

Det var allt~ plus en liten fin och random dino-gif för att Seulrin sa att hon knappt mindes hur han såg ut längre (inte alls för att jag bara ville ha med den här /oskyldig). Jag blev lite aggro nu och då xDDD can't help it, finns så mycket jag vill fixa men som aldrig blir fixat av nån anledning D: why life why...

Status:(forever alone men inte forever depressed!)
// Jinra

1 kommentarer:

Seulrin sa...

Hahaha *asg* till ''höstlov för faan'' hehe~ Vi måste sova över snart!! (LOL det är jag som inte kan men...) Du e ju inte forever alone!!! :D
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.