torsdag 18 oktober 2012

Pirates of the S.Korea

Annyeooong...
Nu är det första dagen denna vecka som jag inte har några läxor att göra eller prov att plugga inför, så därför tänkte jag passa på att göra ett inlägg om, surprise surprise, BLOCK B
Som vanligt drabbades jag av en massa fangirl-feelings första ögonblicket jag såg deras musik video, men tänkte summera upp allting med, ännu en surprise, gifs på exakt allt jag gillar med deras comeback!! :D 
THE PIRATE STYLE! (att de har en faktiskt handling i sin musik video)
Zicos rapp KJAFGHKSDFHGJKS (och SWAGGG)
U-Kwon med sin himla dans (får en att vilja både slå till något och rulla runt på golvet i fangirl-feels)
U-kwon överhuvudtaget, speciellt i live-framträdandena då han går crazy
Kyung som jagar (och vill äta) hönan! OMG aldrig är han seriös
SO FUNNY! 
BLOND P.O!!!
Att Taeil plötsligt blivit så badass (skaffat piercing och allt!) jämfört med the cute little Taeil i Nanlina som hade glasögon och näst-intill-pottfrilla!
Tänkte inte börja spama här med gifs nu utan skriva andra saker jag också gillar...
Framför allt så ÄLSKAR jag låten! Jag vet inte vad det är för geni som har gjort den här låten men jag trodde inte att de skulle kunna slå Nanlina men så gjorde de det med HÄSTLÄNGDER. Både låtvis och musik video-vis :O SO AWESOME, SO SWAG, SO BADASS.
Gillar verkligen att de blandar in i sina musik videor hur de är i verkligheten också, lite crazy och så roliga... Så kul när U-kwon bara "OOPS" och blev nerslagen xD (nej gud vad elak jag känner mig nu...)
Men älskar också låtarna på deras skiva, alla var så bra! Men mina favoriter är nog No Joke (so badass...), Movie's Over (omg Zicos sång!!) och framför allt Mental Breaker (OMG ZICOS SÅNG IGEN!!!!!)
Känner mig verkligen som en hardcore BBC här nu (BBC = Block Bs fans) vilket inte är bra, eftersom att jag redan gillar för många grupper, hahaa... undra när det här kommer lägga sig xD
Nillili Mambo är nog en utav mina favorit låtar+musik videor som släppts i år, tror jag :D p.s sorry om jag taggade denna boomshakalaka, men känner mig på ett väldigt boomshakalaka-humör just nu
Status:(kpop mode is the best mode)
// Jinra

2 kommentarer:

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

OMG OMG DEN ÄR SÅÅÅÅ BRAA!!! *W* MY FAV. U-Kwon, P.O, Zico och Taeil~

Anonym sa...

OMG SAMMA FAVORITER OMG
fast erkänn att du gilla p.o för TEE OH PEE
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.