torsdag 18 oktober 2012

NILLILI MAMBO~ (while doing HARD WORK)

Yo~
Har idag, precis som igår och dagen innan det pluggat konstant sedan klockan nio imorse! >____> PLÖTSLIGT är det allvar i leken! :'O Så mycket plugg nu, varje dag! Hinner därför inte skriva, måla naglarna eller ens rita lite! Det är HÅRT! Fast det är bara en vecka kvar tills höstlov YAAAY!! :D 

Är förövrigt supertrött... Pluggat FÖR mycket! LACK OFFFFF SLEEEP!! = A = 
Har dessutom ont i hela kroppen efter att ha suttit typ nio timmar i sträck. eller burit på en JÄVLIGT tung ryggsäck med dator och fem TJOCKA böcker i... LIFE IS HARD!!! 

Lyssnar just nu, inte helt oväntat på; 


Hinner inte göra någon review men... IT'S REALLY BLOCK B AWESOME STYLE!!
Måste gå och lägga mig tidigt idag, så jag orkar gå till halv fem och sedan spendera lite degningstid i Norrtälje med mina två ''hundar'' HEHE~ Vill någon veta en hemlis? Hanna och Victor har jag ju alltid kallat för mina ''hundar'' eller som de själva säger ''slavar'' men NU har jag bara ''one servant and one slave'' haha! Victor har kommit upp sig lite ~ <3 Ska äta middag med de ovanstående och sen sova över med Victor.. IGEN xD 
Status:I might collaps!! 
//Seulrin

1 kommentarer:

Anonym sa...

Omg tänkte också "orkar inte göra en review" xD tar upp så mycket tid... eller också och också du hann ju inte men ändå lol~
du har mer plugg än mig va? eller så väljer du att plugga mer än mig LOL so lazy~
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.