fredag 4 januari 2013
Annyeeeong<3 
Känns som jag PLÖTSLIGT bloggar för mycket xD Den här gången vill jag göra ett inlägg om vad jag fick i julklapp (sent, men jag skrev att jag skulle göra det NÅN gång så... xD) Tänker dock bara berätta om fyra saker, nämligen; 

En ny telefon :DD wooohoo~ Inte mindre än LG l9 (Sydkorea in my heart) och är helnöjd med den faktiskt :P En extra rolig sak är att man ska säga ''kimchi'' så tar den kort automatiskt hehe, so Korea alike xD 

Sen fick jag MY BELOVED SECRET GARDEN deluxe dvd box :DDD soooo nice~!!  Och till min stora förvåning fick jag en ''soundtrack'' box också! (stod inte på min lista LOL) Så glad över det! Älskar verkligen Secret Gardens soundtracks!! En av de bästa till ett kdrama EVER!! :P 

Nu till det ''stora'' som inte var så stort egentligen men... Det var ganska känslomässigt stort (lol). Alla som har sätt hana yori dango/boys over flowers (eller båda som jag och Jinra YAY) minns väl att det fanns ett halsband med i storyn right? I den japanska versionen ''Saturnus'' och den koreanska en stjärna med en måne i. Visst är det fint när killen köpter något med mening till sin tjej? Det var precis vad victor (utan att ha sätt boys over flowers) gjorde!!
<------- Look

Han tänkte först köpa en måne, eftersom jag ÄLSKAR månen och vi alltid kollar på den tillsammans MEN ''direkt när jag såg snöflingan tänkte jag på dig och hur bra den skulle passa'' - citerat. Hehe, älskar den verkligen!! Det finns vissa saker som tilltalar mig, månen, stjärnor, havet och snö. Och vad kunde passa bättre än en snöflinga?? Han vet nämligen hur glad jag blir då det börjar snöa (vi brukar ''leka'' i snön tillsammans mycket hehe) och hur ledsen jag blir när den smälter, därför köpte han en snöflinga som aldrig kommer smälta! :D How sweet!! Den är i silver också *Q* expensive ~ 

Känns alltid lite extra då man får en present från någon annan än familjen, blev precis lika glad för Jinras födelsedagspresent till mig i sommras QWQ 
//Seulrin

2 kommentarer:

Anonym sa...

en snöflinga som aldrig kommer smälta - now that's gay xD nej skoja tihi~
shiet borde också blogga...
// Jinra

Anonym sa...

Yeah, he's pretty GAY lol ^^; and so are you~ and me LOL LOL LOL
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.