lördag 5 januari 2013

Trouble with the GIRLS!? (LOL<3)

Annyeong ;D
Har sutit i mer än en timme nu och FÖRSÖKT hitta vem som är min ultimata favorit i Girls generation!! Det är NÄSTAN omöjligt!!! I inläggets slut ska jag ha färdigt vem jag gillar bäst, en exakt rangordning!! FIGHTING!!!

Till en början, kan jag säga att mina FYRA favoriter är Taeyeon, Tiffany, Yuri och Jessica - MEN dom emellan vet jag inte... Gillar Taeyeon för hennes röst (dock är det något som inte tilltalar mig med hennes utseende och styling...FÖRUTOM I THE BOYS). Tiffany är SUPER SNYGG - jag menar hennes utseende är riktigt nice, samtidigt som hon sjunger nästan alla mina favoritdelar i girls generations låtar... Jessica OMGAAAAAAAAAARD SOOOO CUTE!!! Fast hennes röst är lite för girly... bara lite... fast tänker på jessica när jag hör GG... Yuri är bara NICE... inget mer att tillägga...

Så hm... Vill ju inte pressa exakt samma person som Jinra (Tiffany) fast har alltid gillat henne... NEJ NU BLIR DET SÅ ATT Taeyeon blir min favorit!! Fast... Uhuuuu JEEEESSICAAAAAAH Q____< yuri!? ahaofhqaopfjqwpofjqepfjqwpofjp

Ehm... nu blir min lista såhär; (de är trotts allt sångare OCH INTE MODELLER - även fast det så gott som är både...<3)
1# Taeyeon
2# Tiffany, Jessica & Yuri
3# Seohyun
4# Yoona & Sunny
5# Hyoyeon
6# Soyoung

(FAST gillar fortfarande alla fyra LIKA mycket<3)
NEEEEEJ HOLD UP!!!!
1# Taeyeon & Jessica
2# Tiffany, Jessica & Yuri
3# Seohyun
4# Yoona & Sunny
5# Hyoyeon
6# Soyoung
Där satt den :DD

//Seulrin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så då om jag får jessica och du tiffany blir det byteshandling? ;D
Din lista ser nästan ut som min, niceee♥
// Jinra

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Tiffany mot Jessica?? Hm... den tål att tänkas på xD Fast joo kanske, eftersom du verkar så BESATT av tiffany xDDD Du som inte ens fick hennes kort AV TRE MÖJLIGA hehe ^^; otur! Ska beställa den 19-de :D

Anonym sa...

Holy shiet that so soon :O måste tyvärr vänta tills jag får mer pengar xD
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.