lördag 12 januari 2013

B.A.P YES SIR!!

Annyeong:D
JESUS!! Nyss landade en helikopter utanför vårt hus!! (DETTA ÄR OVANLIGT HÄR PÅ LANDET) Scary! Nåja... Är SUPER TAGGAD inför B.A.Ps Rain Sound mv!!  (släpps den 15/1) :DD ALLA E BLONDA - WHICH I THINK IT'S THE TRUE B.A.P även fast några passar bättre i andra färger~ Kollade på teasern för första gången med Jinra i fredags ; ) SO NICE. Hoppas den är Worrior style! (upbeat och POWERFUL). Jag vet inte varför jag gillar B.A.P så mycket, kanske för att de har så mycket energi, gör ofta nya videos och är nya?? :D 

Då är frågon, tror ni albumet hinner släppas till nästa vecka?? Då hade jag nämligen täkt beställa Girls Generations I got a boy album. Ska beställa ett till, vet dock inte vilket, om B.A.Ps finns tillgängligt SÅ SJÄLVKLART. Annars Hyunas ice cream eller T-ara day by day (som jag velat ha LÄNGE) :) Fick ju B.A.Ps No mercy och Stop it i julklapp - så jag börjar få en riktig B.A.P samling ;D (till victors förtvivlan, stackaren måste stå ut med att jag pussar på bilderna av Himchan eller allmänt ''*Q*'' åt dessa boys LOL 
//Seulrin 

3 kommentarer:

Anonym sa...

M-men jag vill ha brownie Jongup och Daehyun ;__; alltså att de har brunt hår... brown hair is so nice on them~ *snyft snyft*
// Jinra

Seulrin sa...

Ja, dom två kan få ha brunt xD och zelo får gärna ha någon färg i hehe<3 FAST HIMCHAN passar ju sååå bra i blont! Och Youngguk också ; )När kommer du beställa GG's??
//Seulrin

Anonym sa...

ummm idk, när jag får pengar? xD så lär få den i februari zzzzz...
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.