fredag 4 januari 2013

Let's go for ''SM-STYLE'' ;D

Annyeong~! 
Oj, mitt i natten bloggar jag LOL... Imorgon kommer Jinra :DD yaaay (rättelse - senare idag). Jag tänkte bara göra ett litet inlägg om något jag funderat på länge, nämligen att jag ska ''change my hairstyle'' :P Tänkte egentligen göra det redan då jag började gymnasiet, MEN bestämde mig för att vänta då jag inte vill sticka ut för mycket xD Inte för att jag tänkt göra något drastiskt som klippa av allt eller så... tänker bara fixa det lite mer... kpop (especially SM) style :') Jag är inspirerad framför allt av f(x) Luna's NU ABO style; 
Mitt hår är betydligt mörkare än Luna's på den här bilden men... (det blir ljusare med tiden LOL) Ska såklart inte ha lika mycket blont i som hon (för det skulle sticka ut för mycket...) MEN ska ha några blonda ''partier'' i mitt hår som ''stora slingor'' eller vad man ska säga... Några andra som följer denna ''style'' och inspirerar mig; 
OH PRETTY JONGHYUN *Q* nej men okey, han har kort hår, RIKTIGT ljustbrunt men ändå... älskar kombinationen av blont och brunt ; ) 
Not SM - but what ever~ 
Sulli har visserligen färgade slingor~ ^^'' 
Och mest aktuella av alla; 
Jessica :'DDD *videoblogaren chonny sound* Det var faktiskt hon - och I got a boy videon som fick mig att återta min idé om att ha håret så ^^'' så imorgon är det upp till bevis om jag vågar ha så! xDD 
//Seulrin

0 kommentarer:

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.