fredag 11 januari 2013

Victorious Weekend

Annyeoooong
Nu är det ÄNT-LI-GEN helg! So nice, bara efter knappt en vecka är jag redan sjukt trött på skolan...
Känns som att jag alltid bloggar om kpop men kände att jag behövde kommentera INFINITE Hs debut som duo...
... Leggo~

Först och främst vill jag säga att jag älskar Special Girl, i början gillade jag låten sådär men efter att ha lyssnat på den några gånger gillar jag den mycket mer♥
Har snabb-lyssnat igenom alla låtar på deras Mini album, och även fast jag gillar alla låtar måste jag ändå säga att duo eller solo, INFINITE medlemmarna är ändå bäst tillsammans :3 
Jag undrar om dem ska släppa en till musikvideo eftersom att Sunggyu faktiskt gjorde två...
Även fast Special Girl var en utav mina favorit låtar på deras album gillade jag ändå mest Victorious Way - än en gång få inte min favorit låt en musikvideo lol (älskar Sunggyus Shine men den fick ingen musikvideo snyft)
ÄLSKAR DONGWOOS ROSA/LILA HÅR BTW, so nice!!
Undrar om det är många Yadong fans (Yadong som i Hoya+Dongwoo alltså, inte den koreanska betydelsen...) som är glada nu, lika så som GTOP pressare blev glada över GD&TOP? xD
Förmodligen, hehe.
Nu ska jag pressa den här låten lite till, loving it♥

 

// Jinra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det bara jag som tycker Victorious Way ibland låter lite som Aladeen motherfuckers? xDD Fortfarande... I'm not THAT into infinite... somehow
//Seulrin

Anonym sa...

men vafan ಠ_ಠ kan du ta och gilla infinite nån gång? xD fast aladeen motherfuckers var ju från början en vanlig hiphop låt så... not that bad alltså 8)
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.