onsdag 19 september 2012

Boring in school....

Annyeong~ 
Sitter just nu och tråkar på lunchrasten... Har seriöst inget att göra... ...... *tystnad* Ska ha japanska lektion senare idag, kan jag i alla fall passa på att skriva :D Kommer komma hem jätte sent .____. Min vecka/skoltid går 97% åt att längta efter helg, trotts att jag NÄSTAN INTE har några specefika planer just för denna helg... Bara att jag ska träffa några av the boys och hanna på fredag.. kanske några på lördag också... :'D får se.... Nej nu blir det riktig degning! 
//Seulrin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen ap-status?!? Nej skoja xD
// Jinra

Seulrin sa...

Ne... orkade inte xD SKRIV I PANDABOKEN SNART!!

Malin - MalinBelle.com sa...

Yaaay! Du avslöjade din nya blogg när du kommenterade! :'D (Jag har inte alls läst igenom hela bloggen nu som någon stalker, hahaha!)

PSY är fan rolig, vill lära mig dansen! Såg ett klipp när Britney Spears var med på The Ellen Show & hon hade skrivit på Twitter att hon ville lära sig dansen & då hade Ellen bjudit dit PSY så att han kunde lära henne den! Och sen när han lärt henne dansen så FRÅGADE han om han fick presentera sig!!! Vem är så ödmjuk?! Inte ofta man ser såna personer. :o

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.