torsdag 27 september 2012

Bye September, Hello Blocktober~

Annyeong♥♥
Jag har verkligen blivit dålig på att blogga, men men xD
Nu är snart September slut, och då är det dags för Oktober, eller som vissa kpop fans säger, BLOCKTOBER~
Det är så klart Block B som ska göra comeback (TROR JAG. Det är lite all over internet så det borde ju stämma lol) och jag ser fram emot det så mycket :O av någon anledning... kanske för att det gått så lång tid sedan deras senaste comeback, men också för att Nanlina var AWESOME!
Egentligen pressar jag Block B ganska mycket, eller just när de väl har comeback... man kan säga att de är ganska högt upp på min favoritgrupp-lista :D

Omg bara massa kpop snack... Jag kan inte hjälpa det, måste avreagera mig eftersom att man inte har så mycket tid till att pressa kpop i skolan som just nu tar över ens liv xD

Ska försöka bli bättre på att blogga oftare, hehe♥
På tal om kpop så lyssnar jag just nu på Crayon Pop~ inte en sådan speciell låt men den sätter sig på hjärnan (hade faktiskt den i huvudet hela dagen lol)

Crayon Pop är en ny grupp,och deras låtar hittills tycker jag inte är några direkt WOW BOOM SHAKALAKA SO NICE låtar men som sagt sätter dem sig på hjärnan, plus att jag gillar deras stil (lite 2NE1-lollipop och tidig 4MINUTE stil me like♥)
Status: (får mitt studiebidrag snart!!!)
// Jinra

2 kommentarer:

Anonym sa...

STEN RIK $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
//Seulrin

Anonym sa...

Om du kallar 1000 kr stenrik så xD
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.