torsdag 20 september 2012

WHY SO SERIOUS~?

Annyeong!! 
Fick sluta tidigt idag och kom hem vid ett, vilket inte va helt fel~! Skulle jobba hemma, men... DET SKET SIG... orkar inte just nu haha! Fast måste ändå säga att jag aldrig mått så bra som nu, skolan är nästan A PIECE OF CAKE om man jämför med nian, jag kan träffa Jinra ofta, jag slutar väldigt tidigt vissa dagar (tidigare än i grundskolan!) och jag ska träffa my favorite boys tomorrow~ (inte alla tyvärr... OH JUST DET HANNA OCKSÅ!). Nu på senaste tiden har jag smsat super mycket med dom alla, och det här är tredje veckan i rad vi gör något tillsammans! Haha! :'D 

Någon som minns DENNA?? 

Anledningen till varför jag plötsligt ville lyssna/kolla på videon var för att när jag berättade för Victor att Jesper gjorde som 0:50 sa han direkt att jag borde gjort som sekunderna senare haha! (''slap him!!'') Haha ^^; Ungefär så jag brukar göra då någon av the boys missköter sig, eller snarare hamnar i onåd hos THE DICTATOR (ME) Fast, det var förut, när man såg varandra varje dag... (gjorde inte lika hårt... varje gång haha). Det är lite konstigt, trotts att jag slog några av the boys så fort de gjorde mig sur så blev vi ändå jättebra kompisar ^^'' Sorry boys I was kind of RUDE (aladeen utal) [BYE THE WAY LEE MINHO (i videon) IS SOOOO SEXY AND PRETTY!!]
Status:(sorry that I hit you all so hard!)
//Seulrin

3 kommentarer:

Malin - MalinBelle.com sa...

SVAR: Jag kopierade listan med vinnarna från en annan sida & eftersom han vann så stod han såklart med. ;)

Nej, det hade du inte. :( *fläckig*
Haha, men du vet att jag är grovare än dig så det finns nog ingenting du skulle skriva som får mig att ramla av stolen! Haha. :D Jag tycker bara att det är roligt att läsa om nya/andra saker! :D

Anonym sa...

Fattar inget av andra halvan av inlägget, men okeeej xD OMG VISST ÄR LEE MINHO THE BEST? LUVED HIM SINCE 2010♥♥♥ boys before flowers FTW~
// Jinra

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

I L♥VED HIM SINCE 2011 CITY HUNTER FTW~ !

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.