torsdag 13 september 2012

SHINee Dazzling Girl Teaser~

Yo!

Har haft så mycket läxor att jag inte hunnit göra NÅGOT annat än att plugga! Idag är det dock ganska lugnt, eftersom jag tvingade mig göra allt igår ^^'' Varför har inte Jinra (som antagligen inte har mer tid än jag LOL) skrivit något om SHINees nya låt? Eller snarare Teaser?? :'O 

WOW känner på mig att jag kommer ÄLSKA DEN HÄR LÅTEN!! (som alla andra shinee låtar LOL) men inte bara för att det är SHINee, utan den verkar också rolig på något sätt... Nu till mina frågor; DAFUQ!? VAD HAR DE GJORT MED KEYS HÅR!?!?!? That's not diva style! O__O'' But OMG OMG JONGHYUN AND TAEMIN!! SOOO FAB!! Fast Taemin ser ut att höra hemma i EXO haha ^^''
Status:(IMORGON SLEEPOVER!!)
//Seulrin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glosor+tumblr tar över mitt liv ;O; funderade på att blogga om den men orkade inte/hade inte tid xD PLUS nu måste jag också hinna se TTBY~
Men YES awesome teaser, extra gay också xDDD
// Jinra

Seulrin sa...

OMG jag kommer inte kunna kolla på ttby förrän nästa vecka >______> FÖR UPPTAGEN
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.