onsdag 5 september 2012

Random EVENT + CUUUUTE B.A.P!!

Annyeong~
Måste bara skriva om VILKET EVENT SOM HAR INTRÄFFAT!! Jo, jag nämnde ju förut att jag blivit kompis med Cleo, som gillar kpop precis som jag och Jinra. Så nu har vi faktiskt planerat att försöka göra några danser alla vi tre! Cleo ska fråga på måndag angående träningslokal, som tydligen ska ligga vid musikskolan... MEN om vi ska göra några danser pratade vi nämligen om; 
EXO - History [Seulrin; Luhan, Jinra; Xiumin, Cleo; Kris (antar jag)] 
F(x) - Electric shock [Seulrin; Amber + Sulli, Jinra; Krystal + Luna, Cleo; Victoria ((kanske inte bestämt än...))] WHAT AN EVENT!! *W* 


På tal om ingenting, här är en av mina sista sommarlåtar + awesome video; 
WOW I LOVE B.A.P SOOOO MUCH~ !! THEY ARE ALL SOOO FREAKING CUTE!
Status:(Längtar tills FREDAG~) 
//Seulrin

2 kommentarer:

Anonym sa...

OMG EXCITED!!
Förresten... du kanske inte kommer få pandaboken på fredag... xD isåfall måste du komma till min korridor under dagen, för direkt när jag slutar måste jag och syrran gitta till busstationen
// Jinra

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Ska ni inte med samma buss som jag då?? Eller nej vänta jag skulle ju träffa Victor och Hanna... Fast visst kan jag ta den under dagen :D Kommer och hämtar den~
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.