torsdag 6 september 2012

T-ara - SEXY LOVE

Annyeong!! 
Här kommer in första T-ara review!! (brukar inte ''visa intresse'' för T-ara, men entligen gillar jag dom väldigt mycket!) 



Videon
De finns ju två verisonen, en Drama ver. (som är en fortsättning på storyn från deras senaste låtar...) och en Dance ver. så tänkte kommentera lite om båda~ Drama ver. var så bra!! Jag började nästan gråta när jag såg den, deras story är verkligen fin! Om ni inte sett DEL 1 rekommenderar jag er att göra det! Okey, videon är en kvart lång, men istället för att se det som en musikvideo kan man väl se det som en kort film? Själv älskar jag temat, action + kvinnlig fighting power! (precis som i filmer jag älskar se!) Verkligen rörande story, VÄRD ATT SE! Dance verisonen kanske inte är så intressant som en mv, men eftersom det är en dance ver. tycker jag den är helt okey~

Låten
Ännu en typisk T-ara låt med mycket disco beat = ME LOVE! Tycker låten är lika bra som Roly Poly och Lovely Dovely som passar perfekt med denna låt. Låt texten är precis som man förväntar sig inom kpop om kärlek, och hur man vill ha någon, som uppenbarligen är sexy xD Den speciella melodin påminner mig om ''Wo no speak americano'' vilket får mig att minnas tillbaka till min senaste trip till cypern~ 

Stylingen
Kort sagt: De har haft bättre, men i drama ver. älskar jag fortfarande stylingen hehe~

Dansen
Wooaah R-O-B-O-T D-A-N-C-E! T-ara har alltid stark karaktär på sina danser :3 Om jag kunde robotdansa skulle jag vilja lära mig den här dansen haha!

Favoritsaker
Älskar ju drama storyn så vad mer kan jag säga?? Att deras styling och svärd är coola?? >:D
Betyg: ♥♥♥♥ (Not fantastic baby class, men tillsammans med storyn är den väldigt bra!)
Status:(Woho ska träffa Victor imorgon! Oh just det... Hanna och Jesper också...  Haha LOL~ !Eevntuellt Eric och Samuel)
//Seulrin




2 kommentarer:

Anonym sa...

Och du som sa att du inte gillade Day by Day så mycket lol xDD tror att jag gillade del 1 mer...
Gillar också Sexy love! :D fast jag har lite svårt för t-ara nu på grund av att de kickat en av medlemmarna och alla rykten om mobbing inom den gruppen som sprids över nätet... Känns lite som om dem inte är lika bra då, you know? :< fast låten är en annan sak :'D OCH OMG ROSA HÅR<3
// Jinra

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Jo, det går ju massa sådana rykten... Men jag gillar T-ara ändå! De är så coola 8D

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.