lördag 15 september 2012

I'm Missing You...

Annyeong! 
Nu får jag lite dåligt samvete för att skriva ännu ett next into non-kpop inlägg D: Ändå känns det som om detta är det ända jag kan skriva om just nu... Jag har som sagt sovit över med Eric, Samuel, Victor och Hanna i ett huset mitt ute i skogen (ungefär) vilket var väldigt kul! Lite mindre sömn än jag skulle behövt... men what ever!! Det kan jag ta igen imorgon haha~ HÄR är en bild som Hanna tog idag utan att jag märkte något (fy dig hanna xD) då jag däckade/halv sov/degade haha xD Kommentar: Jag bombade den medvetet med massa puricute-bling

Nu till något lite kpop-it, fast med samma ''tema'' nämligen en låt lista, över vilka låtar jag förknippar med mina olika kompisar~ ^O^'' 
Eric (tänkte först ta oppa oppa, eftersom Eric är min enda ''oppa''), Samuel (he's just so EPIC, and super junior style), Jinra (pretty song *O*), Jesper (Dictator swag), Victor (I can eat you up alot~!), Hanna (pressade denna låt tillsammans, i typ åttan haha...)

Har börjat lyssna på D-unit, av den enkla anledningen att de har några låtar som beskriver väldigt bra, hur mycket jag saknar the boys + hanna! (träffar ju Jinra ganska ofta som tur är :D) Första låten jag hörde med D-Unit som fick mig att börja gilla dem; 
Status:(Gick upp sju igår, skola till halv fem contrat med fyra (på sin höjd fem) timmars sömn) 
//Seulrin





2 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ MYCKET PURICUTE SER INTE ENS VAD SOM ÄR VAD xD
awww AMAZIIING~
första gången jag såg d-unit: omg is that CL?
// Jinra

Anonym sa...

Haha det var lite det som var meningen... Bilden är i alla fall när jag typ ligger och sover... Du kan se orginallet imorgon, men det är pinsamt för mig >____> ja d-Unit är 2ne1 style, fast jag bryr mig inte... ^^"
//seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.