lördag 15 september 2012

Swag - Check

Annyeong~
Vad är bäst, rosa eller blått hår? 
Nu finns G-dragons nya skiva ute på internet, och då menar jag överallt...  Har pressat hans nya låtar non-stop sedan igår, och har fortfarande inte samlat mig!!! Tycker ärligt talat att hans nya skiva har samma klass som ALIVE skivan!
Är fortfarande helt ASDFGJAKHGKLA-ig, men tänkte summera ihop allting med lite gifs ;D
Läste att skivan fanns att lyssna på:
Lyssnade på Crayon för första gången (OMG VAD ÄR DET HÄR FÖR AMAZING SHIT???)
Lyssnade på resten av skivan:
Såg alla koncept-bilder på honom som släppts:
Inser att hans nya skiva är perfektion:
Börjar tänka på hur underbar musik videon till Crayon kommer bli:
END OF STORY. Nej men är så sjuuuukt i BIG BANG+GD mode just nu, ni anar inte!!
kan ärligt talat inte bestämma vilken låt som var bäst på skivan, alla är så olika men ändå så bra och så G-dragoninga!
Hur som helst tycker jag att Crayon (som de skulle göra en musikvideo till... eller?) är FULLKOMLIGT UNDERBAR~♥ 
Status:(ultimata fangirl-känslor här borta)
// Jinra

4 kommentarer:

Seulrin sa...

OMG OMG GUD VAD MAN MISSAR DÅ MAN SITTER ISOLERAD I SKOGEN!! :O har inte kunnat lyssna än, ska göra det strax~ I JUST LOVE THE PINK AND BLUE HAIR!! (GD = GTOP FAN)

Anonym sa...

THE PINK AND BLUE HAIR IS THE BEST EVAAAAAARRRR liksom här hade man börjar sakna det rosa håret, men då blir man belönad med rosa-blått :'D
// Jinra

fanny:) sa...

Japp musikvideo skulle kommit den 16 som är där borta, kind of.. tror jag.. Iaf den många på twitter har väntat hela dagen och någon sa att dem gått över tiden med realesen.. Men det kommer:). Älskar hans nya låtar.

Hhaha, när jag hörde crayon. Sprang jag ut. På riktigt. Jag skojar inte.. xD

Nu önskar jag att T.O.P ska komma tillbaka också xd

Jinra sa...

T.O.P klarar jag mig utan, däremot undrar jag vart Desung håller hus xD när big bang inte har aktiviteter tillsammans är det som om han går upp i rök...
Kul att du hittat hit förresten, hoppas vi inte skrämmer iväg dig (vi kan vara rätt så galna ibland xDD)

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.