fredag 14 september 2012

WHYYYY!?

Hey~!
Sitter i skolan nu och har egentligen svenska lektion just nu... MEN ORKAR INTE JOBBA HAHA xD Är färdig med det som ska lämnas in idag i alla fall... Nu är det bara två och en halv timme kvar tills jag får träffa Hanna och Victor wooohooo!! Eric och Samuel kommer jag träffa senare, då vi ska sova över~ Jinra har nog slutat nu, eller så slutar hon alldeles strax i alla fall :'O UNFAIR!! Hm.. vad ska jag göra nu då i typ 40 minuter av oändligt dödande tråkig svenska lektion?? ._____.'' Datorn jag sitter vid är mupp... kunde inte ens lägga in en bild... DET HÄR SUGER!!! *en kvart senare* DET SUGER VERKLIGEN!!
//Seulrin

1 kommentarer:

fanny sa...

Hej, vet inte riktigt hur jag hittade er blogg... Men jag vill att ni ska veta hur ÖVERLYCKLIGT GLAD jag blev när jag hittade den och såg vad ni skrev om! Älskar kpop, men jag har just satt mig in i det så kan/vet inte så mycket.. än... Men jag kommer helt klart fortsätta läsa eran blogg :D

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.