söndag 30 september 2012

Caramel~ ~

Annyeong! 
Oj oj oj har inte varit inne på datorn på hela helgen!! Och nu när jag bloggar BORDE JAG PLUGGA HISTORIA!! Vilken syndare jag är... Jag är dessutom en skam för familjen enligt mamma, då jag förlorade fredagens bowling mot victor med ett poäng!! Jag och victor spelade om ett ''straff'' som jag tyvärr fick ta... :/ Förutom aktiviteten med the boys + Hanna i fredags var jag med Victor hela lördagen... ^^; 


NU TILL NÄSTA EVENT JAG SER FRAM EMOT!! Nämligen höstmarknaden~ !! Ska såklart, som varje år gå med Jinra :D (Sen lite med Hanna och Eric oppa också...) Jag hoppas verkligen inte det regnar då!! Jag har ju alltid beundrat de japanska festivalerna, och höstmarknaden här i Sverige är så nära jag kan komma haha! = ^^ = Får inte glömma att ta ut pengar bara... Lyssnar just nu på Orange Caramels nya Lipstick. Tycker dock inte den är lika bra som Shanghai love och deras andra... :'O 
Status:Längtar efter allt gott godis man kan köpa på marknaden!!
//Seulrin

5 kommentarer:

Anonym sa...

CAMEL???!!? nej skoja xD
vad var det för straff? O3o
// Jinra

Anonym sa...

FREKING MINDBLOWING GERMAN RIGHT NOW!!! >________> Såg du länken O////O ''straffet'' alltså...
//Seulrin

Anonym sa...

freaking*

Anonym sa...

O_o omg what... and you didn't tell me *asskick* men du måste sluta dölja dina länkar xD ser aldrig vad som är länk och inte i dina inlägg...
// Jinra

Anonym sa...

Vad skulle jag säga!? xD typ ''vill du höra en rövare'' xDDD Tror inte du vill ha sånna detaljer... oops, tänker aldrig på att de inte syns...
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.