torsdag 13 september 2012

K-DRAMA TIME

ANNYEONG♥
Nu har jag inte bloggat på evigheter men jag har varit så busy med både att plugga + vardagliga saker + min nya sysselsättning; tumblr!
Jag skaffade tumblr i slutet av Söndagen I think? Har i alla fall haft det i nästan en vecka nu (skoldagar räknat då).
shikshinee = shikshin vilket betyder mat-gud eller något liknande på

Btw, har ju skaffat tumblr nu!
Tumblr is sooo fun... väldigt beroende framkallande dock xD har förstått mig på det mesta, fast tänker fortfarande ändra på lite saker till i framtiden så som temat... hmm hmm...
Men ser fram emot när Seulrin skaffar tumblr, och om hon aldrig gör det tänker jag tvinga henne >_O
Idag hade jag för första gången denna vecka inga läxor, och då ska jag passa på att se på To the beautiful you~
Men på tal om k-draman börjar jag fundera på att se reply 1997... Både kpop-artister och random folk på tumblr säger att den är så bra, plus så är Hoya från INFINITE med i den!
Tyvärr vet jag inte om jag kommer ha tid med ett andra drama, så kommer förmodligen börja se på den på höstlovet...
Den verkar i alla fall lovande♥
Status:(tom i skallen)
// Jinra

3 kommentarer:

Seulrin sa...

OMG *lägger din tumblr i favoriter* SE SECRET GARDEEEEN!! OWO

Seulrin sa...

Kommer kanske bara lägga upp sjuka bilder i helgen... INGET BLOGGANDE DÅ HELLER MED ANDRA ORD...

Anonym sa...

Tänker inte kolla på secret garden förrän du skaffar tumblr OHOHOH nej skoja xD mer för att I DON'T HAVE TIMEEE *kick you in the face* LOL
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.