fredag 7 september 2012

MEOW~

Mjannyeong~ (lame, I know...)
Nu är jag precis som planerat i grovsta med de sötaste katterna på denna planet (då menar jag Trixie, Zorro och Mazarin INTE DU TARZAN SOM VISAR BAKEN ÅT MIG NÄR JAG FÖRSÖKER FOTA DIG!!!)! För en gångs skull var alla katterna faktiskt inne när vi kom hit, men det dröjde inte länge förrän dom ville ut...
Så nu sitter jag här än en gång helt lonely lonely på landet med endast spindlar som sällskap (har redan dödat en...) och har inte mycket att göra xD
I kväll ska syrran och jag se på reprisen (I think?) av MTVs Music Video Awards och hoppas få syn på PSY~
Jag försökte fota katterna lite men får försöka igen senare, för att de minsta springer iväg och Zorro och Trixie blir suddiga, dock fick jag ett par bilder på dom som jag kan dela med mig av;
Zorro~ Hans krulliga morrhår hade försvunnit och var ersatta av pyttesmå korta saker! Kanske trillade de av?
Awww Trixie is soo cuteee ;3; hon har supa len päls... och kurrar so much! Hon jamar också so cute, dock börjar hon bli lite rund om höfterna... xDDD
På tal om cute, här är en random låt jag pressar just nu, helt utan anledning;


Random fakta: Skulle TVXQ (eller DBSK som dom egentligen hette) fortfarande hålla på (de bröt ju upp, nu är det bara två kvar i gruppen medans de andra tre bytte skivbolag) skulle jag nog vara ett fan av dom! Har bara en känsla att det skulle vara så, för de var ungefär som en lite äldre version av SHINee, plus att de hade de typiska dragen jag brukar gilla hos en grupp; bra låtar + bra danser + medlemmar med stora personligheter + PAIRINGS♥ Dock har jag få stå emot att presa dem, skulle inte klara av att gilla en grupp som inte finns kvar! Blir ledsen bara jag tänker på hur det skulle vara om SHINee bröt upp xDD speciellt för att det populäraste pairing:et i TVXQ splittrades när gruppen bröt upp, och SHINees populäraste pairing är ju JongKey, så NO GOOD.
Hoppas verkligen SHINee fortsätter i en evighet :'D
Status:(<-- jag som fotar katterna lol)
// Jinra

3 kommentarer:

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

UNHUUUUUUH~! Var så länge sedan jag såg dom! :3 Sammy ligger under mitt bord nu och blänger, oh no han analar ju förfan min telefon!! OAO nåväl sammy hälsar~ ~
//Seulrin

Anonym sa...

THEY'RE JUST SO SUPA CUTE♥♥ cuter than orango... NEJ SKOJA xDD
// Jinra

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

ORANGO IS THE BEEEEEST *CHONNY VOICE*

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.