onsdag 19 september 2012

EXO is (number) one~

Nuuuuh Kreese don't cry ;A;
Annyeong!!
Nu har jag inte bloggat på ett tag, och orsaken till detta är såklart den samma som orsakar det mesta av mitt lidande; skolan. Nu när man kommit in i rutiner och så vidare börjar man bli riktigt seg, har bland annat vaknat de senaste morgnarna och känt som om jag bara fått två timmars sömn D:
Hur som helst; nu över till någonting kul HEHE♥
Nydligen så vann EXO-M priset för Most Popular Group borta i Kina :'D alla i EXO (då både M och K) vann bäst klädda också (lol vilken kategori...) men jag blev lite chockad (E-E-ELECTRIC SHOCK~) över att EXO-M vann det första priset eftersom att det måste betyda att de är Kinas populäraste grupp, vilket är lite sjukt för de har ju funnits så kort tid!! Kollar man tillexempel i Korea så är den populäraste kill gruppen BIG BANG eller Super Junior, och när året är slut lär nog inte EXO-K vinna priset för Sydkoreas populäraste grupp... OHOHO JAG VALDE RÄTT GRUPP ATT FAVORISERA♥ (har alltid gillar M mer än K~)
Det som nästan chockade mig mest dock var att det nästan var Kris som grät mest! Kris är ju känd för fansen som den som visar minst känslor, eller "bitchface" som han också (kärleksfullt) kallas LOL~
 
Mina favorit ögonblick;
♥ När de stod alla på en rad med ryggen mot publiken och höll om varandra :'D so lovely, so gay
♥ När dom började gråta!!!!! När kpop-artister vinner priser är det alltid nån som gråter, vilket jag faktiskt uppskattar xD inte som på nån MTV-gala då artisterna bara "K THANKS LOL AWESOME". Ibland tackar dem inte ens fansen!!!!
♥ När ett XiuHan moment dök upp på det lilla klippet de satt ihop åt EXO-M (hade velat se Baozis och Luhans reaktioner dock ;3;) 
AHHHWWWWW SO IN EXO MODE RIGHT NOW!
Har en känsla av att jag kommer bli helt galen när de gör en comeback... Måste börja förbereda mig mentalt här xD
Status:(so happy for EXO♥)
// Jinra

1 kommentarer:

Seulrin sa...

EXO-M FTW!!!!! :D

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.