söndag 2 september 2012

SCHOOL TROUBLE @_@

Annyeong~ !
Skrev förut i ett litet inlägg att jag ville byta linje, och nu ska jag faktiskt göra det! Antingen till ekonomi eller sam, komme bestämma mig nu i veckan... Jag säger bara en sak; Om man ska gå natur MÅSTE MAN GILLA NO VÄLDIGT MYCKET!! För det är nästan omöjligt att tvinga sig igenom det, särskilt när alla andra tycker lektionerna är KUL O__o'' Jag menar jag faktiskt ha kul under min kommande gymnasietid och inte plågas med ämnen jag inte pallar!! 

Det som är bra med ekonomi linjen ÄR att de tydligt beskriver att man kan få jobb direkt efter, vilket ger mig möjligheten att; Ta studenten, jobba följande år, resa till Korea för pengarna och fortsätta studera året efter det ; ) Nice huh? Fast man vet ju aldrig hur saker förändras, kanske kommer något annat ''ivägen'' xD Har börjat ''pressa'' en ny grupp (Cleos inverkan) nämligen Cross Gene! Finns ett par fin fina moments att roa sig med~ Lyssnar nu på LA-DI DA-DI~ MY BIAS: J.G
Status: (Vad ska jag byta till? Behöver granska alla möjligheter LOL)
//Seulrin 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Du skrev inte ens vad som är bra med sam ;O; OH HOW RUDE~
cross gene? lol u like anything gay -_- xD
men om du byter, oavsett vad du byter till, kommer du inte dissa cleo då? I feel so sorry for her!!
// Jinra

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Nej ska försöka att inte dissa henne! Har ju hennes nummer så kan ju skriva var jag är, eller fråga var hon är så kan jag vara med henne också :')Skulle vara taskigt att dissa henne xDD Hon är inte så socialt framstående, så hon skulle kanske bara följa efter de andra... ahah... som i roslags right?

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

OFC I LIKE THE GAY STUFF (when it comes to pairings and stuff...)!! Glömde tagga ''that's so gay'' xDD

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.