lördag 22 september 2012

[CHINESE L♥VE] STYLE - RANIA

Annyeong~ ♥
Kan göra hjärtan yay (ligger i sängen med min bärbara)! Har bara gjort en ända sak idag, legat vid datorn i sängen och degat haha! Har trotts det inte hunnit ''dega'' som vanlig, har mest suttit vid facebook och chattat med Victor haha... ^^; Igår träffade jag Eric, Hanna och Victor i norrtälje och det var SUPER MYSIGT som vanlig :D Hanna åkte dock lite tidigare hem, och efter att jag och the two boys ätit på kinaresturang började det regna :/ Inget paraply hade man heller... 

Lyssnar just nu på Renia STYLE; 


Gör en kort review~ 
Videon (inklusive styling och dans)
OMG OMG! Var ska jag börja? Älskar den här videon! Den är inte för avancerad men ändå med mer personlighet än vad RANIAs videos brukar ha~ Älskar den här typen av videos, mycket bling bling och style :D Självklart innehåller videon massa dans, RANIA style... way toooo flashy 

Låten
Gillar även låten, precis lika mycket som videon~ Dessutom kan man känna igen sig lite (vilket är meningen tror jag) och om jag ska överdriva enligt my dictator title är det såhär; Eftersom alla tycker jag är THE GREATEST DICATOR EVER (not) så förväntar de sig att 'MY STYLE'' när det kommer till personer jag gillar är lika almighty som jag (oh yeah I'm the best!!) men... THAT'S NOT MY STYLE~ *sjunger* Just nu är min style något åt DEN HÄR hållet ^^; 

Favoritsaker 
Love Dis hair!! *O* Och allt bling bling ofc~ Vet inte varför jag är så positiv till den här låten... Kanske för att jag är på riktigt bra humör? 
Betyg: ♥♥♥♥♡ 
Status: (NO COMMENT)
//Seulrin


2 kommentarer:

Anonym sa...

Bild länken funkar inte D:
men naaaah den här låten/videon var väl inte så speciell... *do not want-face* inget man inte sett förut liksom... Nej nu låter jag helt anti här xD
men LOL INGET PARAPLY LOLOL
// Jinra

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Hm? Funkar inte länken??? Inte ens nu; http://static.zerochan.net/Vocaloid.full.1158015.jpg

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.