måndag 24 september 2012

CATCH ME IF YOU WANNA~ ~

Annyeong~! 
Just nu lyssnar jag oväntat på TVXQ! Brukar inte lyssna på dom men... Deras Catch Me is really GOOD STUFF~ ! 


Om jag va bra på att dansa skulle jag helt klart vilja lära mig den här dansen med Jinra~ Är ju till och med för två... Blev dock lite besviken när jag läsa den engelska texten... DÄRFÖR tänker jag inte länka den, det är bättre att ''komma på själv'' vad den handlar om~ ^^; Är det bara jag eller finns det INGA kpop låtar som handlar om lycklig kärlek?? 
Status:Pluggad (minus pratat i telefon med Victor en stund) sen jag kom hem klockan tre D': 
//Seulrin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Omg håller med om att catch me är good stuff :D synd bara att deras danser alltid är så j*kla svåra xDDD
// Jinra

Anonym sa...

Ja precis... :'/ fast man kan ju alltid testa i RIPITO FLIPITO SUPER SLOWMOTION~ !
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.