söndag 2 september 2012

How to train your (G) dragon

Annyeoooong~
Snart (om jag orkar) ska jag kolla på avsnitt 6 av To the beautiful you, hann inte se den när den kom ut...
Men först tänkte jag bara blogga lite mest för att :'D
Måste börja med att säga att DINO IS SO MUCH FUN~ Jonghyun alltså, ända sedan han skaffade twitter har man verkligen insett hur mycket av en degare-typ han är, men det var ett utav hans senaste tweets som jag tyckte var speciellt roligt, nämligen;
"I couldn't sleep so I watched how to train your dragon. I want a pet dragon now."

Så kul för att 1. Seulrin och jag såg på den filmen för några månader sedan (tror jag?) 2. Klockan var tydligen bara 6 på morgonen i Seoul när han skrev det där vilket betyder att han också DYGNAR~
Awww Dino gör sig bara mer och mer hemmastadd som etta på min bias-lista :'D
Nu till en annan sak: imorgon är det skola! Oh no! Nej okej fasar inte för det lika mycket som förra veckan lol, ska egentligen inte bli så hemskt... Fast trots allt så är det ändå skola, vilket aldrig är kul Dx 
Status:(ont i kinderna efter att syrran drog i dem, vilket hon gjorde senast imorse!!)
// Jinra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är Jonghyun number one huh? >:D
//Seulrin

How to train you (g) dragon to suck a diq
//T.O.P

Anonym sa...

LOL G-dragon behöver ju ingen träning, han har ju en medfödd talang... enligt den där gif:en O_o
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.