fredag 31 augusti 2012

DA FUCK INFINITE mode?!


//Seulrin

4 kommentarer:

Anonym sa...

VA. VAD ÄR DET JAG SER??? xD WOOOOGYUUUUUUU men erkänn att du hamnade i detta mode pga det jag skrev i panda boken!
Du borde se på min youtube kanal; allt jag gillat den senaste veckan är på något sätt woogyu relaterat xD
Förresten - varför har jag inte den här låten på min mobil än?!?! I MEAN IT'S SO AMAZING!!
// Jinra

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

OMG du skrev det i pandaboken med flit så jag skulle ''dafuq? Vad menar hon??'' och söka på youtube vilket ledde till denna MODE!! I see what you did there! O___<''
//Seulrin

Anonym sa...

Nej!! xD eller kanske MEN jag menade det faktiskt!! Känner mig lite som Sunggyu som hela tiden blir LURAD av Woohyun (känn dig träffad!! xD)
// Jinra

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Jo, kanske lite haha! > W > Förresen hittar inte din youtube kanal! Heter du inte kisushitenee???
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.