lördag 18 augusti 2012

HAPPY G-DAY♥

Annyeong~♥
Innan dagen tog slut ville jag tillägna ett blogginlägg helt åt the G-dragon, eftersom att han (som alla nog vet LOL) fyller år idag :'D
Även fast jag inte haft honom som favorit så länge (började ju mer pressa BIGBANG nu det här året) så måste jag säga att han inte är långt ifrån min ULTIMATE BIAS (han felar faktiskt plats med Jonghyun... och andra personer från och till hehe) och nu tänkte jag nämna allting som jag tycker gör honom till en klar bias-kandidat ;D
Först av allt...
... Så är han SO CUTE♥
Även fast han blir äldre, ser han alltid liten och barnslig ut~
Han har humor ;D (very important)
Han kan dansa! (*host* till skillnad från TOP *host*)
Hur dem än stylar honom, ser han alltid bra ut
Han kan vicka på ögonbrynen precis som TOP! (varför känner jag att allt det här är riktat mot en viss person... xD)
Han kan både sjunga och rappa~
Han passar i alla frisyrer, så som de skumma...
... och de blonda
... även i en rosa färg...
... till och med i rött!
... för att inte glömma hans halv-snaggade frisyr med hårförlägningar :D
Han går också att para ihop med massa personer!
... SAMTIDIGT ;D
Och ibland ser han ut som en tjej (det är inget fel på feminina killar! xD)
Eller faktiskt ganska ofta...
OKEJ MEST HELA TIDEN DÅ.
Nämnde jag att han är SUPA CUTE?
Eller att han skriver mycket av sin musik själv?
han är bara AWESOME helt enkelt♥
Status:(HE'S JUST PERFECT!)
// Jinra

1 kommentarer:

Anonym sa...

Why T.O.P behöver inte dansa, han är så bra ändå~ with his swaaaaag~ OMG OMG GD SOOOO CUUUTEEEEEEE!
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.