måndag 13 augusti 2012

My ideal type is...

Annyeong!! 
Färgade håret idag, kort sagt; så besviken! Det skulle bli typ mellanbrun men nu har jag för fan nästan svart D': NOT FUNNY! Kommer försöka tvätta det så mycket som möjligt så färgen för förhoppningsvis släpper lite... Skulle fixa blonda slingor i hade jag tänkt, men nu kommer det nog inte passa alls när det är så mörkt! Dx MIN VANLIGA TUR! LYSSNAR PÅ JUST NU

Kom plötsligt på den galna idén att beskriva vilka sort personer jag gillar! Omg pinsamt, men ändå utmanande kul :'D 
My ideal type is -

FRIEND/FRIENDS
Av någon anledning blir jag alltid kompis med de oseriösaste! Jag antar att det är med flit jag ''väljer'' så, eftersom jag älskar personer som man har kul med hela tiden! Såklart behöver personerna kunna vara seriösa ibland, förstående och gilla att prata och berätta saker~ Annars blir jag nog uttråkad om det bara är jag som pratar och jag känner att personen inte ens fattar vad jag menar. Ett drag som jag gillar hos alla kompisar är när de kan fascineras/dras med/influeras precis som jag gör, alltså att man verkligen förstår och känner på samma sätt för något! Som när jag och Jinra blir influerad av något♥ 

♥LOVE♥
OMG känner mig redan generad innan jag ens skrivit något haha! Få se, jag gillar personer som har samma drag som jag beskrev på vänner, det vill säga personer man skrattar med... Om jag ska specificera mig så kan jag vara ärlig att säga att jag faktiskt inte vet om jag gillar de allra manligaste killarna xD Jag är ju ganska ''manlig (lol)'' själv så om jag träffar någon som är manlig blir det direkt ''AYO whazup bro''-mode och inte lovely mode... Tycker helt enkelt att lite mer, ehm, inte feminina för det låter fel om vi talar om svenskar men... lite mer neutrala personer är mera min stil (?) Ni som läser; ''OMG U GAY!?'' NO I'M NOT it's just... ah vetefan varför jag ens började skriva något sådant personligt men... 


Om jag skulle bli ihop med en kpop artist enbart efter personligheten
Boy - Hm, svår fråga! Skulle ju vilja säga Jonghyun eftersom han är min favorit ever, men... vet faktiskt inte om jag skulle gilla honom om han inte var så awesome, sexy, and bling bling♥ Jag menar visst har han en rolig personlighet och så men... Hm, skulle kanske välja någon lite närmare min egen ålder. Så som Jongup eller Zelo, kanske inte Jongup för han verkar inte ha något att säga direkt xD Zelo å andra sidan verkar rolig och lite barnslig, precis som jag~♥ Skulle heller inte va fel att vara tillsammans med en av de divigaste, Key och Himchan, för de är ju äldre och killar men samtidigt inte så manliga = me like

Girl - [U GAY!? NO!! IT'S JUST FOR FUN!!] 
Om jag var tvungen skulle jag nog välja någon som Krystal eller något... Hon verkar snäll, glad och ''söt'' or something... ^^'' Skulle nog inte klara att vara med någon manly som Amber utan att komma in i ''wazup Bro''-mode haha... 

Min ultimata friend (av kpop artister) 
Tror nog jag skulle kunna bli riktigt bra kompis med Yongguk, han är ju så ROLIG och barnslig på något skumt sätt haha! Eller någon oseriös så som Daesung som man alltid skulle ha rolig med, både för att han är rolig som person men också rät... klantig haha ^^'' 


Status: *finally done! that was embarrassing*
//Seulrin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Började garva out loud när jag läste "OMG U GAY?!" xDDDD BÅDA GÅNGERNA. Tänkte nästan kommentera "U GAY?!" innan jag ens läst klart hela heheheheh xD Jag vill också göra ett sånt här inlägg... nån gång♥
// Jinra

Anonym sa...

Hehe, omg jag kan inte göra hjärtan med mitt nya tangentbord!!! OAO Får kopiera =____='' ♥ ser fram emot din ver. ; )
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.