söndag 26 augusti 2012

Story MODE

Annyeong~ 
Sorry att jag är så seg på att blogga nu, men I JUST DON'T HAVE TIIIMEEEE~! Haha okey skojade, eller alltså jag har inte så mycket tid att dega nu som förut, eftersom skolan har börjat... Har inte fått läxor än men xDD Var bye the way på bröllop för första gången :'D Dock var det lite.. scary... massa folk man var tvungen att hälsa på osv... Finns några hemska bilder ute på facebook på mig, som min kusin la upp - UTAN ATT FRÅGA MIG IGEEEEN!! Huh... kan dock visa den här bilden LOL ---- > (jag hade inte svarta leggings, så då kan man urskilja vem som var jag hehe... De andra två är mina kusiner) 

På tal om familj, kan jag passa på att skriva att jag SKA BÖRJA PÅ EN NY STORY! (har redan börjat lite) Hade en story förut, men nu går jag inte i skolan med de personer jag skrev om, fast den nya har samma ''konstruktur'' att alla personer är inspirerade från riktiga personer. I den nya storyn har jag bestämt mig för att skriva ett kapitel om min familj, eller snarare överdriven förklaring av hur jag uppfattar den xD Låter kanske inte så kul men, ska i alla fall ha med det! Har inte bestämt vilka personer som ska vara med än, mer än Junhee (Jinra) och Seulmin (jag) hehe~ ^^'' Får se hur det går... HELLO HELLO (lyssnar på GDs nya)
Status:(dags att börja skriva 8D) 
//Seulrin


2 kommentarer:

Anonym sa...

Just det du var på bröllop :'D
skulle själv aldrig kunna skriva en story inspirerad av mitt liv, skulle bli så depressing xD nej skoja hehe~
// Jinra

Anonym sa...

Det är därför man hittar på saker LOL xD skriver inte sanningsenligt precis... överdriver allt och gör det lite mer i stil med ''hur jag skulle vilja att det var'' -stil LOL > W <
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.