lördag 11 augusti 2012

BLUEsakalaka

 Yoboseyo~! 
Efter en hård dag på ICA känner jag för att sitta vid datorn! Sanningen är att det inte ens är jag som jobbar på ICA, utan två av mina kompisar. Pratade med båda och de var jätteglada att få sällskap haha! Det var dock lite sorgligt för det var nog sista gången jag såg min killkompis på ett bra tag, han flyttar nämligen idag in till stan för att gå gymnasium där :'O Fick krama honom extra länge då vi stod och deppade haha!

Jinra gjorde tidigare ett inlägg om rosa, och hur fab den färgen är, och jag tänkte direkt OMG WHAT, BLUE IS THE MOST AWESOME COLOR! Så här kommer till inlägg på blått hår~♥ 
Secret (song ju eun)
BOM 
Youngwon
Zelo
Ricky


l.joe
Seungjin
And ofc the one and only
T.O.P♥
(finns såklart flera med blått hår, som i BEAST just nu men... DETTA ÄR MINA FAVORITER) 
Status:(Don't leave me with all the weird people my friend!♥)
//Seulrin

4 kommentarer:

Anonym sa...

FEEEEEL FELFELFELFEL. Två tunna slingor i luggen räknas inte som en blå frisyr vännen lilla xD nej skoja...
Men du vet; fler som har blått = inte lika unikt >:D AND YOU KNOW IT!!
// Jinra

Anonym sa...

But blue isn't a color just for gays u now >;)
//Seulrin

Anonym sa...

Och när blev gay en dålig sak? ;D
// Jinra

Anonym sa...

Biaaaatch~♥ Där sa du något ;)
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.