torsdag 30 augusti 2012

EXO-mode ON, school-mode (soon) OFF!

Annyeong!
Snart är det helg YAAAAAAAYYYY!!!
Jag tycker att det är så skönt att de senaste dagarna i veckan inte är så långa för mig, för det är då man längtar mest till helgen!
Men nu när vi ändå är inne på skolan så måste jag säga att gympan är SKITJOBBIG! Den är inte hemsk på ett sett att det är hemska saker (typ fotboll, brännboll...) utan mer för att det är så sjukt jobbigt! Idag hade jag redan träningsverk från igår, men då tvingar läraren oss att göra massa "styrke"-saker.
VEM FAN SA ATT VÅR GYMPALÄRARE VAR SOFT??? xD haha nej skoja, men är sååååå trött i benen och ryggen och magen till och med!!!
Idag var det planerat att jag skulle se avsnitt 5 av To the beautiful you, men jag orkar ärligt talat inte... kommer förmodligen se båda avsnitten i helgen, för har inte tid nu...
... men däremot har jag tid att blogga! :D

I'M TOTALLY IN EXO-MODE RIGHT NOW!!!
Inte konstant eftersom man inte direkt kan vara "woooo kpop" i skolan men så fort jag bara ser en bild eller ett klipp med EXO (M då, men på senaste tiden K också) så blir jag genast på EXO-humör! Hinner knappt blinka!
Det är så illa att EXO snart delar förstaplats med BIGBANG och SHINee på min favorit-lista o__O 
Till exempel så blev jag in fangirl-mode bara jag kollad på den här:

 
Det var bara ett litet klipp hur det såg ut då EXO-M gjorde en fotografering för CeCi, men jag kände ändå att jag måste kommentera!! XIUHAN MOMENT 0:58!!! Jag fattar inte hur man kan gilla HunHan mer än XiuHan när dem har MILJONER moments!! Tycker också att Chen har blivit snyggare på senaste tiden... i början gillade jag honom minst men nu har jag insett att han faktiskt är ganska awesome (på att sjunga) PLUS att han är snygg O__O han har definitivt klättrat upp på min bias-lista... På tal om bias lista tänkte jag skriva mina favoriter i både EXO-M och EXO-K nu~                                                                                                                                    
1.Xiumin (BAOZIBAOZIBAOZI) CHANYEOL.
2. Chen/Luhan/D.O/Kai
3. Kris/Tao
4. Suho
3. Lay (sorry men han är så UNICORN! ;__; fast gillar honom ändå!)
4. Baekhyun/Sehun             
          
Nu blev det här ett väldigt långt inlägg... men vem bryr sig, kommer förmodligen inte ha så mycket tid att blogga när skolan drar igång for real xD
Status:(Till Seulrin: BAOZI ÄR VISST BRA DIN LILLA SKIT xD)
// Jinra

2 kommentarer:

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Sorry att jag inte kommenterat förrän nu!! OMG GILLAR DU EXO SÅ MYCKET!? Kris bara tre!?!? DA FUCK? *BITCH FACE*

Anonym sa...

JAAAZGHAFHGSHHASDFGGH EXO LOL sorry men kris är för kreese för min smak xD
//Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.