onsdag 22 augusti 2012

LET ME DIE

Annyeong...
Om jag ska vara ärlig så sög denna dag. Verkligen sög. Sög som in i h*lvete rent ut sagt, fast dessa uppgivna känslor är mest på grund av regnet och åskan (och BLIXTARNA!!)
Tänker summera hela dagen, och så klart görs det bäst med hjälp av gifs~
Innan skolan:
När jag såg alla BIATCHES i min nya klass:
Vi gör en massa skumma lära-känna-varandra-lekar:
När jag smsa med syrran men hon sa att det kommer bli bättre sen:
LUUUUNCHHHH:
"Men såhär ska inte kebabgryta smaka":
Fick ett underskåp UNDER ett underskåp:
Fick ett GRATIS busskort:
Fick reda på vad vi skulle göra nästa dag:
Slutar äntligen och får träffa Seulrin:
Inser att fem min med henne är roligare än hela skoldagen:
Påminns återigen om morgondagen:
Precis så var det! Det enda egentligen som piggar upp mig nu är all JongTae som flyter runt på internet och faktumet att G-dragons comaback inte är långt borta... Plus att man snart får se nya avsnitt av To the beautiful you, men hur sorgligt är inte det; att lite kpop och kdrama är det enda som glädjer mig då jag tänker på skolan (+ Aladeen Motherfucker)...
Första dagen på gymnasiet: NO SUCCESS
Status:(I GIVE UP!)
// Jinra
 

1 kommentarer:

Anonym sa...

WOW håller med om allt!!
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.