fredag 10 augusti 2012

Pink is the answer to everything

Annyeong!
Eftersom vi precis börjat med bloggen och Seulrin gjort sitt första inlägg, ville jag också blogga lite, men jag tyckte att det skulle bli lite trist att bara ha "review" på "review" när vi har så få inlägg hittills, så jag tänkte ta och passa på att blogga om något annat; nämligen en utav de bästa färgerna världen har:
Rosa♥♥ 
Rosa är verkligen en utav mina favorit färger, om ens saker, så om man lägger ihop det med kpop som jag också älskar får man...
Kpop-idoler med rosa hår >:D
(L.Joe)
(Jia)
(Zelo
(Dal Shabets Serri, inte lika känd men lika fint för det!)
Och slutligen min personliga favorit...
 (G-DRAGON!!)
Om man fick tre önskningar i livet skulle min ena önskning definitivt gå åt till önskan att G-dragon behöll sitt rosa hår för alltid... It's just so lovely♥♥
Status: (skräckslagen inför gymnasiet)
 //Jinra

3 kommentarer:

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Funderar på att göra ett inlägg som kontrar rosa nämligen BLÅ~ HEHEHE~ >:D Ska vi verkligen inte ha rimashin bloggen... känns så tragiskt att bara byta O^O

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

Jaa jag vet... men ändå blogga på två samtidigt hur ska det gå? xD
// Jinra

Anonym sa...

Don't know but... Orkar inte blogga på två men... xDD vetefan!
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.