fredag 31 augusti 2012

G-DRAGON - THAT XX -mini review


Hade tänkt göra en valig review på gdragons nysläppta video MEN när jag sett den en gång beslöt jag mig för att INTE göra det... Tyckte inte den var särskillt bra, eller alltså den är bra som en lugn låt, men jag gillar ju bäst då awesome-swag-rap låtarna av GD... Så kommenterar bara några småsaker~ ^^'' 

Först och främst WTF har de gjort med hans hud?? Ser ut som han har hällt i sand i fondationen eller något... O_O'' eller är han skäggig!?!?!?!?!? Gillar inte riktigt det röst lägget GD använder i denna låt, låter lite... skumt bara... men i rapdelen är det helt okey :'D Gillar dock one of a kind bättre... SEN TILL DET VIKTIGASTE - tjejen i videon har likadant hår som jag!! Jag har nämligen blonda slingor (som jag inte vågat ha i skolan LOL) OAO coolt!! Har inte hittat någon översättning på låten än, så har inte så bra koll på vad den handlar om LOL xD
Betyg: ♥♥(sorry GD!!) 
Status:Så trött!! Ska dock försöka se To the beutyful you nu... = O =


//Seulrin

3 kommentarer:

Anonym sa...

TVÅ AV FEM???? What is happening to the world?!?!?! xD den här låten påminner mig om butterfly, men ärligt talat; låten: omg so nice! Videon: wtf this sucks!! Jag vill ha dans! Jag vill ha galna outfits! Jag vill ha rosa hår!! Fast det jag stör mig mest på är att tjejen är född 96 (har jag för mig) försöker dem göra gd till ett pedo???? xD
// Jinra

Anonym sa...

OMG VEM ÄR DET NU SOM ÄR OLD PEDO HUH!? NOT T.O.P BUT G-DUUUURAAAAGOOOOON~ !!!!! >:D ÄGD
//Seulrin

Anonym sa...

No comment
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.