måndag 20 augusti 2012

Adidas Motherf***ers~

Annyeong! 
Ta inte rubriken seriöst, fick bara lust att skriva så då jag och Jinra pressat DENNA låt då vi sov över från igår tills idag ^^'' Som jafg skrev på vår förra blogg så har jag börjat älska adidas, och nu tänkte jag visa min YG- ADIDAS FAMILY~ :'D 

 Mina vita, 50% rea skor~ (kostade på rea 600~ ett KAP)
 Mina äldsta ''gamla goda'' svarta, som till och med varit i Polen xD
 Mina nyaste, och favoriter T.O.P blue~ Man kan ta bort rosetten också ^^'' Dessa är de dyraste skor jag någonsin köpt I think... Jag och jag var inte jag som betala men xD De kostade... 1200:- O_O
Har ett till par adidas, men de är mera converse style.. har de på idrotten i skolan ^^'' 
ORANGOOOOO~ :D 
Status:(SÅÅÅ rädd inför gymnasiet!!)
//Seulrin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Själv har man 0 adidas xD
MEN JAG SKITER OCKSÅ NER MIG OOOOMGGGGGG!!!!! ser bokstavligen talat ut som den där apan...
Men wtf Orango dyker upp helt plötsligt - HE GAY??? nej skoja var tvungen :'D
// Jinra

Anonym sa...

Fotade ute på balkongen, och gissa vem som låg där? Nämligen SUPAAA CUUUTE ORANGO WITH 3 GIRLFRIENDS~LOL
//Seulrin

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.