onsdag 15 augusti 2012

f(x) oh yeah f(x)~!!

Annyeong :D 
För några dagar sedan fick jag äntligen hem f(x) album Electric Shock + två planscher :') Tänkte försöka i och med den nya bloggen bli lite bättre att visa upp de kpop saker jag köper och visa bilder jag tagit på dom~ 
 Man fick välja vem man ville ha poster på plus att man fick välja vilken av de stora man ville ha. Jag hade supersvårt att bestämma mig, men tillslut valde jag den med björnen som åka upp på väggen bredvid SHINee, där girls' generation the boys planschen satt förut. Av de individuella bilderna hade jag lika svårt att välja men det slutade med DEN jag tyckte passade bäst tillsammans med den andra~ 
Man fick såklart med ett SM idol card, och jag fick Sullis~ 

Har nu två girls generation kort, ett f(x) och ett big bang, saknar dock att inte B.A.P har med såndana i sina album! :'O 

Är det bara jag som tycker f(x) är one of a kind? Jag menar de är inte badass style, men ändå inte super girly. Dessutom tycker jag ibland det verkar som om de medvetet försöker skapa pairings med f(x)! Jag kollade i fotoalbumet mab fick med och det är fullt av moments! (dock med fel personer enligt mig). 


Visste ni att Electric shock egentligen skulle heta ''Electrik Lightz''?? Jag visste inte förrän jag fick albumet och läste bland låttexterna. Är glad att de ändrade till Electric Shock... ^^'' Man fick även med några småbilder och här är några av dom; 
Status:(trött efter gårdagens badande och simtävlingar, vann dock de flesta oh yeah!!) 
//Seulrin 

4 kommentarer:

Anonym sa...

LOl kan du tänka dig "nanananana e-electric lightz"? xD så fult!
Det känns lite som att SM town pressar Krystal x Sulli pairinget! :O where's the kryber liksom??
Men det var coola posters *3* <3
// Jinra

Anonym sa...

Fast nu kommer du ha en pedobear vakande över dig när du sover o___o creepy... precis som creepyeol!! *exo-mode*
// Jinra

Anonym sa...

Jag vet vafan för den där!? Ska dock sätta en postit lapp över den haha xD IT'S SO SCARY!! Ska börja se Boys over flowers korean ver. nu~ ;)
//Seulrin

Anonym sa...

Naaw post-it lapp; stackars björn! xD OMG OMG OMG ska du??? 8D
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.