måndag 27 augusti 2012

Tumblr?

Annyeong!♥♥
Vill börja med att säga att den här skoldagen var mycket bättre än de förra veckan~ det var skönt att äntligen få slippa gruppövningar och börja följa schemat på riktigt, dock ser jag inte så mycket fram emot gympalektionen på onsdag... I DON'T EVEN LIKE RUNNING AND STOOF, hur ska jag klara mig??? xD
Och ute dessutom... Ser framför mig hur allting kan gå snett :'D
Just nu sitter jag och funderar... ska jag skaffa tumblr eller inte? 
Känner mig lite lockad med tanke på allt roligt kommer därifrån, det finns massor av kpop-fans där och framför allt MOMENTS samlade, men samtidigt känns det lite onödigt...
Dock ett bra sätt att fördriva tiden på, men min fråga är: ska jag skaffa det, ska jag inte skaffa det? .__.
Får fundera på saken (eller rättare sagt gå över till något annat och glömma bort det lol)~
Förresten, på senaste tiden har jag varit i THE WORST INFINITE MODE EVER! Vet inte varför, men här är en SUPA CUTE och väldigt random Hamgyu (= Sunggyu, INFINITEs ledare) video!

Perfekta sättet att irritera folk på; "WAYEEE~" xD
Status:(<-- jag på idrotten på onsdag)
// Jinra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Omg hade ju idott idag!! IT WAS TERRIBLEEEEEEEEE!!!! Var helt slut efter UPPVÄRMNINGEN!! Förresten, om tumblr, jag tror inte jag har tid nu för tiden att ha det haha! Kanske ska skaffa det till vinterlovet LOL... fast skolans internet blockar i och för sig tumblr... (man kan alltså inte vara inne där i skolan...)

Kräver du pandaboken på fredag?
//Seulrin

Anonym sa...

Tror inte heller att jag skulle ha tid .___.
JA DET GÖR JAG.
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.