måndag 27 augusti 2012

I'm NOT lonely QwQ

Annyeong~! 
Är så trött nu efter en jobbig skoldag som varade till fyra... Är inte van att gå så länge QAQ Hade i alla fall min första tyska lektion idag ''IT WAS AWESOME~ cuz Jinra was there hehe'' :P Tänkte skriva om skolan i detta inlägg (sorry) men känns som om jag måste berätta att jag nästan tabbade mig! Vi hade övningar då man skulle säga sitt namn + någonting annat om sig själv i helklass, jag tänkte dra till och säga ''Jag gillar sydkorea'' MEN TUR VAR att jag ändrade mig till att säga Asien!! Det var nämligen en kille som strax efter mig sa ''Jag är adopterad från sydkorea'' haha! Hade annars blivit typ ''omg jag gillar sydkorea = sydkoreanska killar = fail'' xD 

Fick även reda på det häpnadsväckande jag inte kan hålla mig att berätta!! Tänkte säga det till Jinra imorgon MEN KAN INTE UNDGÅ ATT SKRIVA DET NUUU!! Jag har nämligen börjat va med en tjej som heter Cleo (som OMG OMG är äldre än mig!! Hon fyller år i Januari!! Inte ofta jag är yngre LOL! Dessutom är hon INTE stenbock YAY [sorry Victor och Hanna]) I alla fall hon frågade vilka jag har som ultimata favoriter och då svarade jag ''Jonghyun från SHINee~'' då svarade hon ''du menar DINO-man'' OMG OMG AOJFÅAFJAÅFJOWEJFOPWEJOP  någon annan än jag och Jinra som kallar honom det!! ''Min favis är Taemin~'' sa Cleo därefter följt av ''och Onew''. Sen sa jag också att min favis var T.O.P och då sa hon att han var hennes två! OWO what a wonderful person!! Sen började vi prata EXO, och då sa hon att hon gillade Kris och Kai bäst... KRIS LIKSOM!! JAG GILLAR JU HONOM OCKSÅ!! 

Vi satt och kollade på hennes mobil på massa kpop bilder hon sparat (gifs) mest på Kris och Taemin men... Jag funderade hela tiden på om hon sett att det finns vissa pairings, eftersom hon verkade hänga på tumbrl rätt mycket, så jag frågade helt enkelt. Då sa hon ''JA! Jag gillar OnTae mest~ ^^'' OH MAAAAIII GOOOOOODDD!!! ONTAE!! Någon som GILLAR PAIRING OCH INTE 2MIN PÅ KÖPET!!!!!! VILKET EVENT!! *happy that I found a friend* 
Status:OnTae FTW!!
//Seulrin

4 kommentarer:

Anonym sa...

SÄGER SAMMA SAK AKFGHKAKSDGHFKLAHGKFLS!!!!!! ÄNTLIGEN någon som är smart nog att välja ontae framför 2min på eget bevåg!!!
Fast ewww inte bitchface xD kunde hon inte gilla baozi? eller creepyeol? Vadå var TOP hennes tvåa? eller? :O
// Shin

Anonym sa...

Vet inte riktigt... tror det... hon pratar så tyst hela tiden så det är svårt att höra xD Hon började i skolan i Svergie först i 6an... så... BUT STILL OMG KRIS AND TOP~ och såklart OnTae~ ~
//Seulrin

Anonym sa...

shin!?!?!??!?!

Anonym sa...

Shin?! ARRGGGHHH akdjakfhgklkfjgkl *rage*
// Jinra

Seulrin and Jinra

Seulrin and Jinra
Vi är två kpop fans som går under namnen Bae SEULRIN och Sam JINRA. Vi bloggar om mycket inom kpop, men våra favoritgrupper är BIGBANG, SHINee och f(x). Här på bloggen kan du hitta våra åsikter om nya musikvideor och låtar, grupper och stylig samt fanservice plus random fangirlande och "degning". KEEP CALM AND BOOMSHAKALAKA BIATCHES.

Använder Blogger.